فانتزی سکسی شما چیست؟ مخصوص خانمها

فانتزی های سکسی جزئی مهم از زندگی جنسی انسانها است که جذابیت روابط جنسی را افزایش می دهد و بسیاری از ناهنجاری های جنسی را برزرف می کند.

فانتزی جنسی مجموعه ای از تصورات ذهنی تحریم کننده است که اندیشیدن به آنها باعث حریک جنسی فرد می شود.

افراد مختلف فانتزی های متفاوتی دارند کخ به ویژگی های روحی آنها، خاطرات و تجربه های آنها و جنسیت آنها بستگی دارد. آقایان معمولا ترجیه می دهند به صحنه هایی منفرد سکسی فکر کنند که در آن جزئیان بدن دختر مانند سینه ها و واژن کاملا مشخص است و روی آن تمرکز کنند در حالی که خنمها بیشتر به یک داستان طولانی ترکخ جزئیات زیادی دارد فکر می کنند.

برخی از متداول ترین موضوعات فانتزی های سکسی خانمها عبارتند از: سکس با افراد ناشناس، سکس با یک دختر، روابط عاشقانه و رمانتیگ اغراق آمیز، دیده شدن در جین سکس و سکس اجبازی. اما بسیاری از خانمها فانزی هایی دارند که در هیچ یک از این گروه ها قرار نمیگیرند. مثلا ممکن است خانمی از تصور اینکه همسرش ب شخص دیگری رابطه داشته باشد (البته در دنیای خیال) لذت ببرد یا حتی به صورت خاص از تصور هم آغوشی دو تن از دوستانش تحریک شود.

باید توجه داشت که داشتن این تصورات و فانتزی های سکسی به معنی تماسل به انجام آنها در دنسای واقعی نیست. مثلا بسیاری از خانمها از تصور اینکه در حسن سکس کسی آنها را تماشا کند لذت می برند، امااین به این معنی نیست که در دنسای واقعی نیز چنین پیزی را دوست دارند و در جلوی شحص دیگری با شریک جنسی خود رابطه برقرار می کنند. آلبته بسیاری از این فانتازی ها را می توان با نقش بازی کردن و کمک گرفتن از وسایل کمکی در دنیای واقعی نیز تجربه کرد. مثلا اگر خانمی فانتزی داشتن سکس اجباری داشته باشد، شریک او می تواند نقش یک متجاوز را بازی کند و بعد از بستن دستهای او با یک ن.ار لاستیکی با او رابطه داشته باشد. فانتزی داشتن رابطه با مردان ناشناس را هم می توان با بستن چشمها با یک دستمال پارچه ای شبیه سازی کرد. همپنین می توان با قرار دارن یک دوربین یا یک عکس یا عروسک احساس داشتن سکس در جلوی دیگران را به صورا مصنوعی ای جاد کرد. بعدا در پست جداگانه ای در باره این تکنیکها بیشتر صحبت می کنیم.

در این پست می خواهیم فقط به فانتازی های سکسی خانمها بپردازیم ودر باره تصورات تجریک کننده همدیگر بیشتر بدانیم. اگر شما هم خانم هستید لطفا در قسمت نطرات از فاتازی های خودتان بگویید. در این قسمت می توانید به صورت ناشناس فانتزی های خود را بنویسید.

فانتزی های سکسی شما به دیگر خانمها کمک می کند تا دامنه تصورات خود را گسترش داده و کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببرند. آلبته آقایان هم می توانند  این مطالب را بخوانند تا با فانتزی های سکسی خانمها بیشتر آشنا شده وبا کمک به شریک جنسی خود، خود نیز لذت بیشتری از رابطه ببرند.

این ورودی در Uncategorized فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

403 پاسخ برای فانتزی سکسی شما چیست؟ مخصوص خانمها

  1. کامبیز می‌گوید:

    نظرتون در مورد اینکه زنتون با شرت و چادر رنگی بره تو کوچه .البته خیلی کوتاه چند لحظه مثلا چیه

  2. کامی می‌گوید:

    کی انلاینه بچتیم

  3. کامی می‌گوید:

    تا حال شده زنتون با مانتو کرپ چسپ بره بیرون عمدا قر بده ولی شما نفهمین مثلا

  4. رضا س می‌گوید:

    من 42 سالمه متهل سکس ضربدری و جورآب زنانه

  5. محمد حسین می‌گوید:

    فانتزی من فقط نگاه عاشقانه به
    – یه زوج عاشق که مرده داره عاشقانه آروم تلمبه می زنه
    – یه دختر رمانتیک که داره خود ارضایی می کنه و با چشماش التماسم می کنه
    البته التماس تلفنیش هم قشنگه !
    Asemaniha48@yahoo.com
    09357746644

  6. رضا س می‌گوید:

    کی میاد چت کنیم

  7. مهران می‌گوید:

    زوجی که فکر میکنن سکس براشون تکراری ویکنواخت وخسته کننده شده ولذتی نمیبرند راهکاری براشون دارم که اوج لذت رو ببینن بصورت مجازیm.mehran1357hot@gmail.com

  8. ناشناس می‌گوید:

    یکی از فانتزی های سکسی من اینه که یه شب یکی از دوستای خوش تیپ و جذاب و صمیمی شوهرم مهمون ما باشه. شوهرم هم در حین پذیرایی در طول شب مدام هی به من بچسبه و باهام شوخی سکسی کنه و زیر چشمی ببینم که دوستش با نگاههای حشری بهمون نگاه میکنه. گاهی شوهرم لبای داغ و حشری ازم بگیره و منم با حالت لوند و سکسی بهش بگم بس کن زشته… دوستت میبینه دلش میخواد گناه داره .
    شوهرم هم بگه زنمی میخوام ببوسمت خب. به دوستش بگه تو ناراحتی؟ اونم بگه نه بابا راحت باشید.
    ولی برجستگیه کیرش که داره شلوارشو جر میده از رو شلوار پیدا باشه.
    شب که رفتیم بخوابیم شوهرم سکس وحشی و داغ با من شروع کنه. صدای نفسا و ناله های من فضای خونه رو پر کنه.
    به شوهرم میگم زشته میشنوه. اونم میگه بشنوه چه کار کنم. زنمی میخوام بکنمت. حالا اونم با صدای تو با خودش حال کنه چ اشکالی داره؟..
    تو تاریکی حس میکنم دوستش داره از لای در سکس ما رو نگاه میکنه. یواش تو گوش شوهرم میگم داره میبینه.
    اونم به روی خودش نمیاره… وقتی کیرشو تو کوسم فرو میکنه و تو اوج شوهد و لذت میگه کاش یه کیر دیگه ام بود هم زمان میرفت تو کون خوشگلت. جون چه حالی میداد. منم ناله میکنم و میگم واییییییییییییی میخوام.
    این حرفا به دوستش جرات میده که بیاد تو بگه چکار میکنید نمیذارید آدم بخوابه… شوهرم هم بدون اینکه کیرشو در بیاره میگه دارم زن خوشگلمو میکنم. دارم جرش میدم … جوووووون… اخ میبینی چه کسه زنم…. من یه نفر واسش کمم… این چند نفرو با هم ارضا میکنه.
    دوستش کیرشو از تو شلوار در میاره و میماله و به سکس ما نگاه میکنه.
    من با نگاه پر از شهوت به کیرش نگاه میکنم که تو دستشه… به شوهر میگم چه کیر خوشگلی داره.
    شوهر هم میگه جوووون عزیزم خوشت اومد؟ به دوستش میگه که بیاد کنار ما رو تخت بخوابه.
    اونم شلوارشو در میاره و لخت میشه میاد رو تخت منم با ولع کیرشو میخورم. صدای ناله هاش و اوفففف و آهش بلند میشه.
    شوهرم کنار میخوابه منم تو بغلش لم میدم اونم دستشو میبره زیر رونام و از هم بازشون میکنه و کسمو حواله میده به دوستش که بخورتش.
    دوستش هم با ولع و شهوت سرشو میبره لای پای منو کسمو برام میخوره. انگشتامو میبرم لای موهاشو سرشو فشار میدم به کسم شوهر هم تو گوشم با صدای شهوتی میگه جوووون دوست داری کستو میخوره؟ خوشت میاد عشقم. زن خوشگل خودم.
    خلاصه یه سکس حسابی سه نفره میکنیم. بعدشم بی حال سه تایی تو بغل هم تا صبح میخوابیم. صبح که شوهرم چشاشو باز میکنه میبینه من دارم کیر دوستشو میخورم

  9. ناشناس می‌گوید:

    فانتزی من اینه که آرایش غلیظ کنم و یه تبپ سکسی بزنم و با شوهرم بریم خرید. وقتی تو شلوغیه بازار از کنار بوتیکا و مغازه هایی که فروشنده هاشون بیرون ایستادن رد میشیم شوهرم به بهانه ای کم کم از من عقب بیوفته و من جلو تر برم. و اون ببینه که چه طور مردا با نگاهاشون از پشت سر هیکل منو ور انداز میکنن و کونمو نگاه میکنن و کیرشون برام جم میخوره. و گاهی دستی رو کیرشون میشکن و زیر لب میگن جوووون بکنمش.
    ببینه که چه طور گاهی دو سه تا فروشنده با نگاهشون منو به هم نشون میدن و میگن عجب کسیه خیلی کردنیه. کاش زیر من بود. جووون کی اینو میکنه؟ ….
    شوهرم با شنیدن این حرفا حسابی حشری بشه و شب موقع خواب برام بگه که چیا شنیده و چه کیرایی برام راست کرده بودن و با حرفای اون کس من حسابی خیس بشه و یه سکس حسابی با هم بکنیم.

  10. میسترس می‌گوید:

    من یه خانم 38 ساله هستم. یکی از فانتزی هام اینه که ارباب باشم و یه مرد برده من باشه. به خاطر کار اشتباهش تنبیهش کنم. دنبالم موس موس کنه و ازم بخواد که ببخشمش منم شروطی برای بخشش براش تعیین کنم. مجبورش کنم کف پامو بلیسه… سوراخ کونمو برام لیس بزنه …. ببرمش حموم و رو تنش و صورتش بشاشم…. کسمو به دهنش فشار بدم و برام میکش بزنه. خلاصه همه جوره برده من باشه و هر کاری میخوام برام انجام بده…. مثل یه سگه فرمانبر….. دست آخرم بهش اجازه بدم که کسمو بکنه.

    • ناشناس می‌گوید:

      فانتزی من فقط نگاه عاشقانه به
      – یه زوج عاشق که مرده داره عاشقانه آروم تلمبه می زنه
      – یه دختر رمانتیک که داره خود ارضایی می کنه و با چشماش التماسم می کنه
      البته التماس تلفنیش هم قشنگه !
      Asemaniha48@yahoo.com
      09357746644

  11. میسترس می‌گوید:

    یه زنه متاهلم … دوست دارم با یه مرد متاهل درباره فانتزیامون حرف بزنم.

  12. سارا می‌گوید:

    چند وقت پیش از یه شرکت یه دستگاه خریده بودم که دارای نصب رایگان بود. دو تا پسر حدودا 27-8 ساله برای نصب اومدن خونمون منم خونه تنها بودم
    نگاهشون به من خیلی معنا دارو شهوتی بود. یه جورایی منتظر یه اشاره بودن. خیلی دلم میخواست باهاشون سکس کنم .. خیلی خوش قیافه و خوش تیپ بودن. قد بلند و خوش استیل. وقتی رفتن با این فانتزی که با جفتشون سکس دارم خودمو ارضا کردم. تصور اینکه با اشاره چشم جفتشون بغلم میکنن و میبرن میندازن رو تخت و لختم میکنن و وحشیانه باهام سکس میکنن حسابی کسمو خیس کرد.
    مخصوصا اینکه وسط کار شوهرم کلید مینداخت میومد تو خونه و یواشکی نگاه میکرد که چه جوری اون دوتا وحشیانه کس و کون زنشو یکی میکنن. آخ چه حالی میده.

  13. pila می‌گوید:

    به من میل بزن تا فانتزی بسازیم ولذت ببریم مردی متاهلم g.behro@yahoo.com

  14. nn می‌گوید:

    سلام این که میگن کوس و کون زن یکی شد یعنی چی؟یعنی کونش به کوسش وصل میشه؟

    • نی نا می‌گوید:

      این فقط کنایه است از یه سکس وحشی. معمولا وقتی میگن کس و کونتو یکی میکنم یعنی اونقدر حشریم که وحشیانه تو کست تلمبه میزنم تا جر بخوری

  15. ناشناس می‌گوید:

    فانتزيه من ديدن سكسه دوتا زنه
    بعدشم اضافه شدن خودم به اونها
    M.s6082@yahoo.com

  16. pila می‌گوید:

    مردی متاهلم یه فرد با شخصیت بهم میل بزنه تا درمورد فانتزیهام صحبت کنیم فقط در حد فان g.behro@yahoo.com

  17. boy می‌گوید:

    سلام .اینجا مگه فانتزی های خانمهانیست؟پس یکی کمکم کنه…من فکر میکنم .اگه کس زنم را بکنم دردش بیاد و چون وظیفشه زجر بکشه و تحمل کنه؟اگه سینه هاشون را مک بزنم بیشتر حشری میشه یا بمالم؟میترسم به خودش بگم تورودرباسی بمونه؟

      • ni na می‌گوید:

        سلام
        بستگی داره که چجوری کس زنتو بکنی… میتونی جوری اینکارو بکنی که اذیت بشه و دردش بیاد و میتونی به نحوی انجام بدی که به اوج لذتی برسه که تا حالا تو زندگیش تجربه نکرده. میگن زنا لذتشون تو سکس خیلی بیشتر از مرداس البته اگه بلد باشی سکس درست باهاش انجام بدی
        اگه مراحل پیش از سکس و معاشقه رو طولانی کنی و بدنشو آماده سکس کنی و تا وقتی که کسش کاملا خیس و پر آب نشده سکس رو شروع نکنی مطمئن باش او از سکس لذت خواهد برد. اگه دوست داشتی ایمیل بذار تا بیشتر صحبت کنیم
        در مورد سینه هاش هم باید بگم هر کاری در موقع خودش لذت بخشه… بهتره سینه ها رو اول آروم بمالی و لمس کنی بعد کم کم بوسشون کنی از اطراف به سمت نوکش و زبون بزنی . به عکس العمل زنت هم تو سکس توجه داشته باش . خودش بهت میفهمونه که آیا خوشش میاد و ادامه بدی یا اینکه قطعش کنی . صدای ناله هاش و صدای نفساش اینو بهت میفهمونه.
        بعد کم کم میرسی به نوک سینه و اونو زبون میزنی با نوک زبون با نوکش بازی کن و کم کم میکش بزن البته نه میک عمیق
        با لبات گازش بگیر
        در مراحلی که زنا بیشتر حشری میشن دوست دارن نوکشو گاز بگیری. البته نه محکم. با دندونت با نوکش بازی کن. نگهش دار بین دندونت و بکشش و رهاش کن. مطمئن باش که خوشش میاد و سکس خوبی رو تجربه میکنید

    • boy می‌گوید:

      خیلی ممنون.لطف کردید..الان اگه آبشون بیاد که میل به سکس ندارند. چون جایی خوندم که باید مرد و زن با هم ازضا بشن.آیا اشتباه فکر میکنم.؟در مورد کلیتوریس هم راهنمایی کنید ممنو نم..در ضمن یاهو بدم یا جمیل

      • ni na می‌گوید:

        منظور از اینکه کسش خیس و پر آب بشه این نیست که آبش بیاد و ارضا بشه
        زنها هم مثل مردها وقتی تحریک جنسی میشن و از این تحریک لذت میبرن یه مایع ترشح میکنن که یه جور پیش آبه و نقش روان کننده رو داره. این با آبی که بعد از ارضا شدن میاد فرق داره. توصیه اکید میکنم که تا وقتی کس زنت مرطوب و خیس نشده بهش دست نزنی چون نه تنها لذتی نمیبره بلکه اذیت هم میشه

  18. boy می‌گوید:

    من اصلا اینو نمیدونستم.در مورد کلیتوریس و تحریک آن توضیح ندادید.چطوری تحریکش کنیم لذت بخش تره.

    • نی نا می‌گوید:

      اگه مایلی جیمیلتو بده

    • نی نا می‌گوید:

      این توضیحات شاید تو حوصله بقیه نگنجه چون همه استاد سکسن
      ولی خب یه توضیحاتی در حدی که خودم میدونم میگم
      کلیتوریس نقطه حساس کس زنه که با تحریک اون لذت زیادی میبره ولی از اونجاییکه حساسیتش بسیار بالاس همونطور که گفتم تا وقتی کس زنت خیس و نرم نشده مستقیما بهش دست نزن و انگولکش نکن چون خوشایند نیست و اذیت میشه
      وقتی معاشقه لازم رو انجام دادی و با نوازش قسمتهای مختلف بدنش و بوسیدن و لیسیدنش به خصوص قسمت رونش و اطراف کسش ، و لمس کردن کسش به صورت ملایم مطمئن شدی که خیس و لیز شده میتونی مستقمیا با کسش ور بری
      حالا این کار رو میتونی با بوسیدنش شروع کنی و کم کم لای کسش رو بلیسی و نرم زبون بزنی و کلیتوریسشو با لبا و زبونت بازی بدی … کم کم که تمایل بیشتر نشون داد میتونی کلیتوریسش رو آروم بمکی … به عکس العملای زنت توجه کن وقتی حس میکنی خوشش میاد اون کارو ادامه بده. معمولا اگه خوشش بیاد و بخواد کار ادامه پیدا کنه باسنشو از زمین بلند میکنه و کسشو به دهنت بیشتر نزدیک میکنه یا صدای ناله هاش بیشتر میشه

  19. امدر می‌گوید:

    سلام…

  20. سینا می‌گوید:

    موضوع چی بود چی شد، واقعا خنده داره هر دختری pm گذاشته زیرش یه عاجزی نوشته خوشحال میشم …!!!
    خخخخخخخخخ، نه په ناراحت میشی!
    می خواستم کلا نتیجه بگیرم دخترا چه موجوداتین و بعد چند سال زندگی فهمیدم دخترا سمت فکریشون بهتر از پسراست
    از اینکه پسرم شرم نمیکنم ولی از اینکه تو دنیایی زندگی میکنم که آدمایی هستن با چنگالهای تیز و کمین کرده و کثیف حالم بهم می خوره. شایدم این یه نفرینیه که من و امثال من باید تا آخر عمر باهاش سر کنیم
    به امید پر کشیدن از این قفس

  21. rabin می‌گوید:

    سلام خدمت زوچهای محترم وخانمای نازننین ؛ ما یه زوج هستیم زوجهای گل ویا خانمهای با شخصیت که تمایل به دوستی واشنای دا رند ولز وfmfو… دارند با حفظ احترام متقابل وحفظ حریم همدیگر د ر حین حال گذروند لحظات شاد در کنا هم با ما تماس بگیرنند 09369935916 ویا جمیل hasankachal58@gmail. Com

  22. ناشناس می‌گوید:

    سلام امید هستم عاشق سکس فانتزی خوشحال میشم با یک دوستی چت کنم مرسی

  23. omid می‌گوید:

    سلام امید هستم عاشق سکس فانتزی خوشحال میشم با دوستان چت کنم ! مرسی omid77761@yahoo.com

  24. فاطی می‌گوید:

    همیشه دوست دارم با دونفر سکس کنم بیشتر وقتا موقع سکس با شوهرم در مورد یک نفر دیگه که داره باهمون سکس میکنه حرف میزنیم خیلی حال میده

    • سیما می‌گوید:

      فاطی جون لطفا برام تعریف کن که چیا میگین با شوهرت تو سکس … دوست دارم بدونم شاید به من هم کمک کنه

    • سلام می‌گوید:

      منو همسرم مثل شما از یکی دیگه حرف میزدیم وزنم شهوتیتر میشد بیش از 17ساله ازدواج کردیم چند وقته با یه مرده دوست شدیم اوایل تلفنی بازنم سکس میکرد تا اینکه یه شب اومدش وباهم سکس کردیم تمام فانتزیهامون را اجرا کردیم من راضیم الان هرچند مدت یک بار تجربه میکنیم

  25. boy می‌گوید:

    سلام.میخواستم بدونم داشتن مو روی بدن و اطراف سینه های مرد برای زنان تحریک کننده و لذت بخشه؟یا دوست دارن مرد کم مو باشه بدنش؟لطفا خانمها جواب بدید؟

    • سلام می‌گوید:

      سلام من بدنم کم موست زنم برای تنوع از مردای مودار خوشش میاد عاشق صورت شیش تیغ سینه پشمالو اطراف اندام تناسلی تیغ زده

  26. سامان می‌گوید:

    Samanc63@yahoo.comدوس دارم كوس بليسم و همزمان كوس بكنم-يه زوج جلوم سكس كنن

  27. سلام می‌گوید:

    سلام

  28. سلام می‌گوید:

    هستم ،به جوراب زنانه علاقه دارم موقعه سکس زنم جوراب بلند میپوشه امیپوشهرا خودم لباس زیرشو میخرم حدودا 17ساله ازدواج کردیم موقعه سکس از سکس سه نفره حرف میزنیم ،،،اگه کسی دوست داشت شماره بده

پاسخی بگذارید

